Träningen

Är hemma från träningen och har precis duschat.
Träningen blev exakt så bra som jag ville att den skulle bli, Mysa var riktigt positiv. Gick fram för skänklen och lyssnade väldigt bra på min hand med. Hon var lite hängig i handen i början men började då göra massa förhållningar som funkade hon direkt höjde hon huvudet.
Fick många gånger beröm för min sits och man handhållning. Det kändes super kul.
Fick även höra ett antal gånger att Mysa gick klockrent och kunde det vi höll på med.
Vi tränade mycket skänkelvikningar på volten, att böja inåt och utåt samtidigt som hästen gick i skänkelvilkning.

Allt detta gick verkligen super bra och jag är väldigt nöjd!
Imorgon får Mysa ville eftersom att jag måste träna på ett fysikprov som jag inte förstår så mycket av.

Nu väntar kudden på mitt huvud, kan man säga så? Haha! :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0