Fy f*n

Idag slutade vi ju tidigt och mamma hämtade mig på skolan vid tolv. Jag var glad eftersom att jag skulle hinna rids igenom mysa HELT. Dock sket ju det sig rejält, hon var super stark, hängde bara och tog bettet precis när hon ville.

Jag hade inget att säga till om! Det är så himla tråkigt när det blir så, hon är en så go ponny egentligen men när hon beter sig på detta viset vill man bara göra sig av med henne. Jag förstår inte vad det är med henne.

Imorgon har vi träning för tränare i Vinslöv och jag känner mig verkligen inte alls taggad. Detta här får mig på så dåligt humör. Fy på dig Mysa!

Antar att det bara är att ta nya tag och hoppas på att träningen kommer gå super bra, annars vet jag inte vad jag gör. Det känns så hopplöst när hon är såhär.

Jaja, nu ska jag mocka och sedan in och plugga till ett engelska prov hela kvällen.
Hoppas att ni får en bättre eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0