Trött som vanligt..

Ja, precis så som rubriken säger är jag. Väldigt trött. Dock förstår jag inte varför, jag gick och lade mig i tid igår och somnade direkt, och det är ju inte precis så att jag har gjort någonting som är speciellt ansträngande, det ända kan vara ridningen. (som jag aldrig mer kommer att prata om!!)

Imorgon har ja ju som sagt dressyrträning och känner mig lite mer peppad till det nu när både jag och Mysa är lite lugnare ;)

Jag hoppas att träningen kommer att gå bra, men det brukar den göra. Min fina ponny är alltid lika positiv till att träna och hon tycker alltid det är kul att få beröm. Så fort jag lägger till handen och klappar henne lite när vi rider spetsar hon öronen och blir lite extra taggad, hon är urgullig.

Nu ska snart hästarna in, men först ska jag göra tidsinställda till morgondagen!


En bild sen i somras!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0